Lokalna Grupa Działania Chełmno
Zdjęcie tytułowe

Nabór na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno

ogłasza konkurs na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy


Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy – 1/1 etat;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie czynności zleconych przez Zarząd Stowarzyszenia oraz Dyrektora Biura;

  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Biura Stowarzyszenia;

  • prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;

  • obsługa kancelaryjna Biura;

  • organizacja przebiegu oraz realizacja szkoleń i doradztwa;

  • przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją doradczą i szkoleniową;

  • przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów;

  • monitorowanie problematyki związanej z funduszami UE;

  • rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych;

  • informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach;

  • obsługa Rady, Walnego Zebrania Członków, Zarządu;

  • sporządzanie systematycznych protokołów z Walnego Zebrania Członków, Zebrań Zarządu;

  • prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia;

  • obsługa i realizacja zadań związanych z naborem wniosków o dofinansowanie;

  • obsługa administracyjna Stowarzyszenia;

  • organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji;

  • utrzymanie czystości Biura LGD;

  • prowadzenie działalności promocyjnej, informacyjnej prowadzonych naborów, wniosków o dofinansowanie, doradztwa, szkoleń oraz innych działań Stowarzyszenia;

  • kontrolowanie zapasów oraz dystrybucja wydawnictw oraz materiałów promocyjnych i informacyjnych;

  • przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD;

  • przygotowanie i składanie wniosków o płatność;

  • poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia;

  • świadczenie doradztwa w zakresie przygotowania i rozliczania projektów związanych z realizacją LSR;

  • przeprowadzanie badań ankietowych w zakresie efektywności świadczonego doradztwa;

  • prowadzenie rejestru zapisów oraz rejestru doradztwa;

  • prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb funkcjonowanie Biura LGD oraz wykonywanie bieżących poleceń przełożonego nie wynikających z zakresu zadań i czynności a wynikających z żywotnego interesu Stowarzyszenia i realizacji zadań statutowych;

  • postrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w myśl art.211 Kodeksu Pracy oraz dbania o czystość i higienę na stanowisku pracy;

  • obowiązek zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywanym zakresem czynności na stanowisku pracy zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa.


Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie;

  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (min. 1 rok);

  • znajomość procedur projektowych (przygotowywanie i realizacja projektów współfinansowanych z UE);

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Word, Excel, Power Point, Internet, umiejętność obsługi sprzętu biurowego;

  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.


Wymagania dodatkowe:

Prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego mile widziane.

Wykaz dokumentów, które należy złożyć z ofertą:

  • list motywacyjny oraz życiorys zawodowy;

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

  • dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie;

  • zaświadczenie / oświadczenie o niekaralności;

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Chełmno zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).


Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno, ul. Dominikańska 35, sala nr 3 lub przesłać drogą elektroniczną na adres lgdchelmno@wp.pl w terminie do dnia 12.07.2023 r. do godz. 15.15.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne będzie odbywało się dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami przez Komisję Rekrutacyjną LGD Chełmno. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej 26.07.2023 r.

Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 501 388 474.