Nabór na stanowisko pracownika administracyjno-biurowego
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno
ogłasza konkurs na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – 1/1 etat;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Zakres obowiązków:
-
wykonywanie czynności zleconych przez Zarząd Stowarzyszenia oraz Dyrektora Biura;
-
przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Biura Stowarzyszenia;
-
prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;
-
obsługa kancelaryjna Biura;
-
organizacja przebiegu oraz realizacja szkoleń i doradztwa;
-
przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją doradczą i szkoleniową;
-
przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów;
-
monitorowanie problematyki związanej z funduszami UE;
-
rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych;
-
informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach;
-
obsługa Rady, Walnego Zebrania Członków, Zarządu;
-
sporządzanie systematycznych protokołów z Walnego Zebrania Członków, Zebrań Zarządu;
-
prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia;
-
obsługa i realizacja zadań związanych z naborem wniosków o dofinansowanie;
-
obsługa administracyjna Stowarzyszenia;
-
organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji;
-
utrzymanie czystości Biura LGD;
-
prowadzenie działalności promocyjnej, informacyjnej prowadzonych naborów, wniosków o dofinansowanie, doradztwa, szkoleń oraz innych działań Stowarzyszenia;
-
kontrolowanie zapasów oraz dystrybucja wydawnictw oraz materiałów promocyjnych i informacyjnych;
-
przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD;
-
przygotowanie i składanie wniosków o płatność;
-
poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia;
-
świadczenie doradztwa w zakresie przygotowania i rozliczania projektów związanych z realizacją LSR;
-
przeprowadzanie badań ankietowych w zakresie efektywności świadczonego doradztwa;
-
prowadzenie rejestru zapisów oraz rejestru doradztwa;
-
prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb funkcjonowanie Biura LGD oraz wykonywanie bieżących poleceń przełożonego nie wynikających z zakresu zadań i czynności a wynikających z żywotnego interesu Stowarzyszenia i realizacji zadań statutowych;
-
postrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w myśl art.211 Kodeksu Pracy oraz dbania o czystość i higienę na stanowisku pracy;
-
obowiązek zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywanym zakresem czynności na stanowisku pracy zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie;
-
doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (min. 1 rok);
-
znajomość procedur projektowych (przygotowywanie i realizacja projektów współfinansowanych z UE);
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Word, Excel, Power Point, Internet, umiejętność obsługi sprzętu biurowego;
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe:
Prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego mile widziane.
Wykaz dokumentów, które należy złożyć z ofertą:
-
list motywacyjny oraz życiorys zawodowy;
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
-
dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie;
-
zaświadczenie / oświadczenie o niekaralności;
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Chełmno zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno, ul. Dominikańska 35, sala nr 3 lub przesłać drogą elektroniczną na adres lgdchelmno@wp.pl w terminie do dnia 12.07.2023 r. do godz. 15.15.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne będzie odbywało się dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami przez Komisję Rekrutacyjną LGD Chełmno. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej 26.07.2023 r.
Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 501 388 474.