Lokalna Grupa Działania Chełmno
zdjęcie tytułowe

Nabór na stanowisko Specjalisty ds. administracyjno-biurowych

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno

ogłasza konkurs na stanowisko specjalista ds. administracyjno-biurowych


Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy – 1/1 etat;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • rozpoczęcie pracy – IX-X 2023

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie czynności zleconych przez Zarząd Stowarzyszenia oraz Dyrektora Biura;
  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Biura Stowarzyszenia;
  • prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;
  • obsługa kancelaryjna Biura;
  • organizacja przebiegu oraz realizacja szkoleń i doradztwa;
  • przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją doradczą i szkoleniową;
  • przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów;
  • monitorowanie problematyki związanej z funduszami UE;
  • rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych;
  • informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach;
  • obsługa Rady, Walnego Zebrania Członków, Zarządu;
  • sporządzanie systematycznych protokołów z Walnego Zebrania Członków, Zebrań Zarządu;
  • prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia;
  • obsługa i realizacja zadań związanych z naborem wniosków o dofinansowanie;
  • obsługa administracyjna Stowarzyszenia;
  • organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji;
  • utrzymanie czystości Biura LGD;
  • prowadzenie działalności promocyjnej, informacyjnej prowadzonych naborów, wniosków o dofinansowanie, doradztwa, szkoleń oraz innych działań Stowarzyszenia;
  • kontrolowanie zapasów oraz dystrybucja wydawnictw oraz materiałów promocyjnych i informacyjnych;
  • przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD;
  • przygotowanie i składanie wniosków o płatność;
  • poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia;
  • świadczenie doradztwa w zakresie przygotowania i rozliczania projektów związanych z realizacją LSR;
  • przeprowadzanie badań ankietowych w zakresie efektywności świadczonego doradztwa;
  • prowadzenie rejestru zapisów oraz rejestru doradztwa;
  • prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb funkcjonowanie Biura LGD oraz wykonywanie bieżących poleceń przełożonego nie wynikających z zakresu zadań i czynności a wynikających z żywotnego interesu Stowarzyszenia i realizacji zadań statutowych;
  • postrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w myśl art.211 Kodeksu Pracy oraz dbania o czystość i higienę na stanowisku pracy;
  • obowiązek zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywanym zakresem czynności na stanowisku pracy zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie;
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (min. 1 rok);
  • znajomość procedur projektowych (przygotowywanie i realizacja projektów współfinansowanych z UE);
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Word, Excel, Power Point, Internet, umiejętność obsługi sprzętu biurowego;
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.

Wymagania dodatkowe:

Prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego mile widziane.


Wykaz dokumentów, które należy złożyć z ofertą:

  • list motywacyjny oraz życiorys zawodowy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie;
  • zaświadczenie / oświadczenie o niekaralności;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Chełmno zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).

Miejsce i termin złożenia dokumentów:


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno, ul. Dominikańska 35, sala nr 3 lub przesłać drogą elektroniczną na adres lgdchelmno@wp.pl w terminie do dnia 25.08.2023 r. do godz. 15.15.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Postępowanie kwalifikacyjne będzie odbywało się dwuetapowo:

I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.

II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami przez Komisję Rekrutacyjną LGD Chełmno. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej 15.09.2023 r.

Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 501 388 474.

Zarząd LGD Chełmno