Nabór na stanowisko Specjalisty ds. administracyjno-biurowych
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno
ogłasza konkurs na stanowisko specjalista ds. administracyjno-biurowych
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę;
- wymiar czasu pracy – 1/1 etat;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- rozpoczęcie pracy – IX-X 2023
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności zleconych przez Zarząd Stowarzyszenia oraz Dyrektora Biura;
- przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Biura Stowarzyszenia;
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;
- obsługa kancelaryjna Biura;
- organizacja przebiegu oraz realizacja szkoleń i doradztwa;
- przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją doradczą i szkoleniową;
- przygotowanie raportów dotyczących realizacji projektów;
- monitorowanie problematyki związanej z funduszami UE;
- rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych;
- informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach;
- obsługa Rady, Walnego Zebrania Członków, Zarządu;
- sporządzanie systematycznych protokołów z Walnego Zebrania Członków, Zebrań Zarządu;
- prowadzenie rejestru uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia;
- obsługa i realizacja zadań związanych z naborem wniosków o dofinansowanie;
- obsługa administracyjna Stowarzyszenia;
- organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji;
- utrzymanie czystości Biura LGD;
- prowadzenie działalności promocyjnej, informacyjnej prowadzonych naborów, wniosków o dofinansowanie, doradztwa, szkoleń oraz innych działań Stowarzyszenia;
- kontrolowanie zapasów oraz dystrybucja wydawnictw oraz materiałów promocyjnych i informacyjnych;
- przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD;
- przygotowanie i składanie wniosków o płatność;
- poszukiwanie możliwości dofinansowania dla projektów Stowarzyszenia;
- świadczenie doradztwa w zakresie przygotowania i rozliczania projektów związanych z realizacją LSR;
- przeprowadzanie badań ankietowych w zakresie efektywności świadczonego doradztwa;
- prowadzenie rejestru zapisów oraz rejestru doradztwa;
- prowadzenie innych spraw wynikających z potrzeb funkcjonowanie Biura LGD oraz wykonywanie bieżących poleceń przełożonego nie wynikających z zakresu zadań i czynności a wynikających z żywotnego interesu Stowarzyszenia i realizacji zadań statutowych;
- postrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej w myśl art.211 Kodeksu Pracy oraz dbania o czystość i higienę na stanowisku pracy;
- obowiązek zachowania poufności wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywanym zakresem czynności na stanowisku pracy zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie;
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (min. 1 rok);
- znajomość procedur projektowych (przygotowywanie i realizacja projektów współfinansowanych z UE);
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów Word, Excel, Power Point, Internet, umiejętność obsługi sprzętu biurowego;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe:
Prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego mile widziane.
Wykaz dokumentów, które należy złożyć z ofertą:
- list motywacyjny oraz życiorys zawodowy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie;
- zaświadczenie / oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania Chełmno zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000).
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Chełmno, ul. Dominikańska 35, sala nr 3 lub przesłać drogą elektroniczną na adres lgdchelmno@wp.pl w terminie do dnia 25.08.2023 r. do godz. 15.15.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Postępowanie kwalifikacyjne będzie odbywało się dwuetapowo:
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie.
II etap – przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami przez Komisję Rekrutacyjną LGD Chełmno. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej 15.09.2023 r.
Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 501 388 474.
Zarząd LGD Chełmno